:D

Hääääy!!

Nu är jag på glatt humör av en anledning som jag inte kan skriva här i bloggen ")

Idag har jag fått ett par nya converse!! :'D Bild på liknande ser ni nedan :) fast mina har en lite ljusare blå färg :)
Idag har jag vatt med Madde :D Först gick vi o badade o sen gick vi hem till henne o lekte med kattungarna o kollade på High School Musical (HAHA xD) och Top Model :)
Fast innan jag gick hem till Madde så var jag tvungen o städa rummet ... Det såg seriöst ut som ett bombnedslag :-S
När jag kom hem så städade jag lite till o pratade lite med Asta, Becka o Martina i fonen :)
Så mkt mer har väl inte hänt idag förutom att Louise gjorde en jätteäcklig milkshake haha xD
Imonn kmr iaf Becka o Asta hem (:D) o så kmr några från GBG hit osså :) vette fan vad de ska tycka om mitt rum (två väggar är täckta av TH-afficher, och det är där de ska sova xD) men det ska nog gå bra ... hoppas jag hihi ^^) tänker iaf inte ta bort alla afficher ;D

Men aja, kanske hörs imonn eller nån annan dag :) om inte annat så kmr ju som sagt de två duktigare bloggarna hem imonn, o de har nog mkt att berätta haha ;D

See U

//Ämmeh




Hihi ungefär så ser mina ut fast lite ljusare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0