Dalarö

Hej:)
Idag har vi varit hos några kompisar över dan som har landställe på Dalaröö. Vi badade och åkte båt. Jag o ebba var med Nea hela dan typ och vi ska kanske åka ut o segla med dom i grekland 2011 (minst...),men vi började planera allt ändå för jag menar drömma kan man juh?!
Vattnet var as varmt o vi låg o svalkade oss minst en halvtimme haha! Kul det kommer bli om inte mina föräldrar ändrar sig..-.- Aja men på sportlovet ska vi typ åka till Alperna iaf med våra kära wimäningar;) Se upp i backen säger jag bara!

Hur som helst så är mina bloggvänner på Mallorca nu o solar väll ashlet av sig (jag är inte avundsjuk...) så jag e lite ensam:( Aja men Annika o jag får vell hitta på ngt snart!
Hare nice,kaninbajs
/AW :)

Btw:Funderar på att öppna en kategori som e typ lite som hiss eller diss? Vad tkr ni om det?? (Vet att ingen kommer svara så jag frågar i princip mig själv haha!) nej men nu känner jag mig tillräckligt knäpp så vi får höras ngn annan dag!
PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0