Gästbloggar :)

Hej allihopa, long time no see XD
Efterssom alla bloggare på sidan e borta nu, utan tillgång till dator, stackare, så tänkte jag vara snäll och skriva ett litet gästinlägg...hoppas de inte blir för sura XD
Så här kommer en lite uppdatering inom TH världen!

Gustav Schäfer: jag antar att de flesta av er vid det här get vet om att gustav schäfer blev nerslagen av ett X antal killar på en nattklubb i magdeburg för någon vecka sedan. detaljerna är lite olika från sida till sida men han har blivit slagen med antingen ett glas eller en flaska. En  man har nu erkännt sig skyldig till brottet men man vet inte säkert om han är den skyldige, det återstår att se. Enligt bilderna som finns på Gustavs skador kan vi se att rykterna om att Gustav skulle ha färgat håret svart stämer :D söötis!

Bill Och Tom: Tvillingarna har nu begett sig mot LA för att göra färdigt det sista på skivan. Enligt Chantelle (från flipsyde) så kommer de träffas och umgås en del, kanske vi kommer få lite bilder om vi har tur :D enligt chantelle har både Tom och Bill blivit vegetarianer (ursäkta stavningen) om detta stämmer kommer vi nog få veta i sinom tid.

Georg: ja...hobbiten är den som för tillfället inte har någon uppmärksamhet mot sig. han får, för en gångs skull, ta sin långa tur på toan utan att bli mobbad av tvillingarna XD.

Nu tänkte jag skriva lite om vad jag har gjort på lovet....vare sig ni vill eller inte (6)

jag har varit på konfa läger i england 3 veckor, vilket var skit kul och jag fick många nya vänner, trott eller ej!
sedan har jag varit hemma, chillat, vart me polare och så. Idag kom jag hem från göteborg där jag vart för att titta på lillasyrran i gothia. I övermorrn bär det av 2,5 vecka till grekland och senare pålovet blire till släkten i norge.
sedan börjar skolan igen. Shoot me! Vill INTE tillbaka asså! Det e så jävla gött me lov.
Ne, nu ska jag inte trackasera denna fina blogg mera XD
Ha ett underbart fortsatt lov :D
lots of love <3
//A.P (pplalwaysleave.blogg.se)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0