good or bad :) ---> :(

Stopnow!!


Varför kan kända personer ( exempelvis Gustav Schäfer från Tokio Hotel) inte gå utan livvakt utan att behöva oroa sig för att nån ska slå dem i huvudet med en flaska?!  Det är fan helt stört! De är vanliga människor, precis som vi!
Stoppa alla idioter som inte fattar vad det är de håller på med!




Ärren som kommer finnas där för alltid kommer påminna honom om vad som hände, varje dag ;__;



Stopnot!!!



Godis! Jag förstår mig inte på dom som VILL  ha godisförbud! Jag skulle fan ALDRIG klara det!  Inte för att jag äter så otroligt mycket godis, men om man blir sådär jättesugen som man blir ibland så måste man ju få äta det! Haha ;D



YUUUMMIE :D

Kommentarer
Postat av: Siri

säger det alltså, och det är ju inte små ärr heller :O tänk hur fort något kan förändras för alltid...!

2009-07-24 @ 17:05:07
Postat av: ämmeh

ja men eller hur! asso de där ärren kommer ju aldrig försvinna! stackars guggu ;__;

2009-07-24 @ 23:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0