Good or bad?

STOPNOW:

Skandalbloggerskor:
 
Jag är såå j''vla trött på alla "skandalbloggerskor"! Om vi tar några exempel: Kissie,Dessie,Paow...(vet inte så mkt om just paow men antar att hon är som dom andra).
Listan kan säkert bli ännu längre på oförskämda bitchar som bara skriver: Ååh..jag vet att ni älskar mig! osv! Som att dom är bäst och vet allt! Gud så irriterad man kan bli över sådant!!! För er som gillar dom vill jag inte låta nedlåtande men Personligen så tkr jag att dom bara är fjantiga!
Av detta kan man lära:
Våga vara dig själv!



Överlägsen? KNAPPAST!



STOPNOT:

Spexfoto
 Okej,det här kanske låter hur konstigt som helst men i vår skola så ryktas det om att dom ska ställa in niornas spexfoto!!!!! :(
Jag tkr det är suuuper hemskt och vill verkligen att vi jobbar för att få ha spexfoto!!!
Here we go 9D! xD


 HAHA! Spexfoton kan se ut på lite olika vis..^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0