hemlighet ;)

Tja!

Vill ni veta en hemlis? Det är FETT TRÅKIGT att vara ensam hemma!
Kan inte alla komma hem så att vi kan återförenas? haha xD
Asta o Becka kmr ju hem på torsdag, o annika på fredag (tror jag ;D), så jag hoppas ju att vi kmr hinna göra nått innan konfalägret börjar :) Det ska faktiskt bli riktigt kul!:D jag pratade med Asta igår o hon berättade att några släktingar (eller nått) till henne hade osså vatt på åkerögården, dit vi ska, o det hade vatt det bästa de nånsin hade gjort! :D så man får ju verkligen hoppas att det blir lika lyckat för oss ")
tyvärr har jag inte så mkt att ber'tta i bloggen för tillfället, eftersom mina dagar är ganska ohändelserika just nu ... sitter mest o läser o är inne på datan ... höhö

Men aja, ha det så bra tills nästa gång vi hörd ;D

//Ämmeh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0