Hemmaaaaaa =)

Har haft en helt fantasktisk vecka på Gotland tsm med Astrid.
Vi har hunnit med så mkt och snacka om att vi kom med solen. 30 grader varje dag nästan, fast bara 11 grader i vattnet :S Det isade i benen när man var i ^^
Vi var i visby en dag o shoppa, och ja annars har vi mest legat på stranden då ;)

Sen hörde jag den tragiska nyheten att "the King of pop" dog :( så synd,...Men hans musik kommer leva kvar.
Kollade på Billie Jean o Thriller videorna. Ja de är somsagt mer än bara bra^^

Eftersom det är sommarlov så betyder det att man e borta, reser, åker till landet, läger, kompisar, släktingar m.m.
Så jag och mina 2 andra kära blogg-vänner är borta nåra veckor då o då. Men jag hoppas ni läsare inte slutar att besöka bloggen och att ni kollar in den lite från o till nu på sommarn XD
( Hoppas ni fattar vad jag menade )

Vi Hörs imorn Bomb Voyage
// Kramar becka <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0