Home for a while!

Tjaa bloggen!
HAr saknat att skriva så detta blir ett bra tillfälle:) JAg har inte flyttat hem från landet än men jag ska åka in till stan snart för att träffa Anna Bebe:) Vi ska ta en fika o sen ska vi se HArry Potter och Halvblodsprinsen! E fett taggad!
Annars så blir schemat såhär:

* Imårn (Tisdag) åker jag o Anna ut till landet (antagligen)
*JAg stannar på landet tills Torsdag sen åker jag hem (tror jag) för på fredag ska vi till farmors fest och e borta hela helgen.
*Stannar på landet hela nästa vecka
*KONFA i två veckor :)<3
'
JApp,så ser det ut! kan kanske komma upp andra grejer men just nu så ser det ut så. Hoppas ni har det bra tills jag skriver sen (Torsdag mycket möjligt) men annarsw kommer våra andra bloggerskor hem på Tisdag! Imårn då alltså!:)

Nästan all kärlek
/AW

Btw: Tack så mkt Annika för dit fina och informationsrika inlägg! Love<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0