Iväg igen!

Heej i farten!
Jag e jävligt stressad nu för tiden haha! Allt ska gå fort fort fort och just nu är jag alldrig hemma typ..
Idag ska vi till en Herrgård och fira min lilla farmor som fyller 80! Grattis på henne:) Håller på o packa så detta inlägg blir lite...hmm...hattigt? Men sen jag sist skrev så skulle jag ju till city o se den nya Harry Potter filmen. Den var ju som väntat as bra och mkt humor hade den osså! Jag garvade alltså inte bara för att ngn pruttade i biosalongen två jävla gånger HAHA! Hur tänker man då?
Nu har vi spenderat alla dagar på landet med anna och det har varit såå nice (förutom att jag och ebba bråkade lite för mkt...)
Men nu hinner jag inte skriva mkt mer än att jag saknar mina underbara vänner här hemma!<3

Vi ses!
Kramar/AW


Ny bild!!! Awww,det nya albumet ska för er som nt visste det heta Humanoid! Orkar inte förklara ordets betydelse så det får vi ta en annan gång hörni!   ;)

Kommentarer
Postat av: Annika

aaaaabooow känner mig lite borta från verkligheten här i grekenland ^^, saknar dig er alla grooovt mycket...naw på bilden men man har ju sett snyggare....humanoid? aja, vette fan men men...Xd <3 <3

2009-07-24 @ 19:12:23
URL: http://pplalwaysleave.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0