Klant :O

Jag är så klantig ibland. Skulle hjälpa Ämmeh idag att klippa av hennes fina "piratbyxor" till shorts.
Det gick åt som ni nog fattar, INTE BRA :S
De blev fina framifrån med där bak gick de lixom upp mot röven kan man säga... Hur man än gjorde så fattar jag inte hur det blev så men, aja jag ska nog ändå inte bli nån som gör shorts i framtiden ^^

Resten av dan har jag vart med Ämmeh på shopping runda, nu har vi betat av varenda liten butik säkert 2-4 ggr.
så snart vet jag hela deras sortiment utantill ;)

Ska iväg till mormor o morfar imorn, så ínget mig på nåra dar ^^
Sen fyller päronen år snart...jag har INGEN aning vad de ska få....ååå känner pressen stiga :O
Får väl bli en fint födelsedagskort som alltid, somsagt. Det är tanken som räknas

Hare bra alla där ute i den vida världen.
Bomb Voyage // kramar Becka <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0