kmr hem imonn ! :D

Tjaa allaaa!!

Hur är det med er?:) har ju inte haft tillgång till datan så mkt de senaste 4 veckorna -.- men nu sitter jag hos mormor o morfar i skåne o skriver i vår kära blogg :)
Imonn bär det hemmåt med bil, så det lär ju ta typ hela dagen, men på onsdag ska jag träffa becka som jag inte har träffat på ... vad kan det va? En vecka? Iaf känns det som ett år o jag saknar henne som fan ;*
Saknar Asta osså såklart som jag inte kmr få träffa förrän vecka 31 då konfalägret börjar :) hoppas vi får kul trots vissa omständigheter (heter det så haha ;D)
O Tove kmr jag inte få träffa på år känns det som, hon ska ju börja på gymnasiet nu, så vi kmr ju inte kunna träffas i skolan eller så heller, men om inte annat så kmr vi ju träffas på dansen (höll på o skriva dansken HAHA xD ... förlåt, jag är flummig ;D)
Men nää, nu ska vi inte bara prata om vilka jag saknar, fast jag måste tillägga att jag saknar alla mina andra kompisar osså :D
Hehe, som sagt sitter jag i skåne nu, o har väl tillbringat större delen med att vara med kusin Jonna och syrran :) Idag var vi precis som Asta o Anna på bio o såg Harry Potter :) Om jag ska säga sanningen så tkr jag faktiskt att det va den bästa filmen :) va det den sista osså eller? haha har fan ingen aning xD o ni harry potter-kunniga människor där ute, vem är sirius black? haha jag har typ glömt allting xD
Sen  har man ju vart på Mallorca osså, orkar inte skriva nått om det mer än att Becka kom andra veckan, att det va en del höga vågor de tre sista dagarna o att jag av misstag råkade äta kaninkött vilket jag har mkt dåligt samvete över ;__;
En dag efter att vi kom hem från Mallorca åkte jag, morsan o farsan ner till växjö medans louise åkte till Gothia cup.
I Växjö träffade vi kusinerna o lite annat roligt / tråkigt xD
Efter typ tre dagar där åkte även vi ner till Göteborg för att kolla på när louise o 94:orna spelade sina matcher :) tyvärr vann ingen av dom men som jag brukar säga (det är nog första gången jag säger det) ALLA är vinnare :D hehe
På det sättet kan ingen förlora! Visst ÄR jag smart?! xD Sen åkte vi då hit ner till skåne :)
På tal om ingenting, vet ni vad?! Idag fick jag reda på  namnet till det nya albumet!! Humanoid! Tyvärr inte "Exklusive sex mit Tokio Hotel" som en viss Asta hade förutspått när hon lekte Peter Answers xD
Haha men vill ni veta vad Humanoid betyder? Jag skiter i ert svar för jag tänker skriva det vare sig ni vill det eller ej ;D
"Ordet Humanoid är från sci-fi språk och det är taget från ordet andropoid (= en apa som liknar en människa) ehm ... WTF?! hahha seriöst xD
Men nää nu har jag inge mer o skriva för idag

Puss Truddelutt

 //Ämmeh <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0