Landet nu igen haha!^^)

Tjaaa:)
Läget? Jag tycker ni läsare kan yttra er mktbättre! Ni är vell inte stumma?;) Aja men hursomhelst suitter jag på mitt über stökiga rum nu och skriver. Kom hem för ett tag sen och nu äre bara att oacka om för fyra dagar på landet igen:) Har igentligen inget emot det eftersom alla kusiner r där (nästan) och vi brukar ha väldigt kul så yeeey;)
Gårdagskvällen blev sååå lyckad! Vi åt hur gått som helst och OMG va mätt jag blev haha! Jag måste bara skriva upp menyn..!
Först: En liten aptitretare i form av en liten skaldjurscheescake (typ ultimata hatmaten för mig men gud så god den var!...inga kommentarer..)
Förrätt: Litet glas gaspatscho med saffran,en liten fint grillad pilgrimsmussla och en liten blandsallad till det:)
Varmrätt; Oxfilé alá Perfecto! Med jääätte godstekt potatis o underbara såser!!(a)
Efträtt:En jättegod chokladkaka som var hård utanpå och mjuk inuti,till det serverades hemmagjord vaniljglass o lite jordgubbssås!

Det var vell typ det haha! Känner mig som värsta matfreaket men guud va mat kan göra en gladare?! Innan var jag lite irriterad eftersom jag skulle locka håret mm o sen hann jag inte det och lite annat som gick snett men senare var det såå jävla gött:) Efter maten gick vi ut i ett annat hus som vi fick själva där vi drack kaffe och sjöng hela kvällen haha! När vi sjungit för farmor några gånger så gick vi in på Godnattvisor (?) .. Blev så trött då men vi rockade upp det sen o August sjöng för full hals alla Magnus Uggla låtar;)
Sist men inte minst gick vi ner till hobbyrummet (typ^^) och spelade biljard mm! Kul var det verkligen! Men nu äre back to landet som gäller! Dom andra e typ där men vi ska vell åka snart tror jag. Mamma kommer först med Mcdonalds mat! (tjockis man kommer bli!)
Hare bäst!
Pussar//AW


Kommentarer
Postat av: bög bill

gott stavas det för i helvete!!!!!

2009-07-29 @ 21:58:29
Postat av: ämmeh

fan spelar det för roll? :-S

2009-07-29 @ 22:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0