Morning^^

Gomorron!
Fan va jag e pigg nu! Natten har varit bra och jag har sovit ordentligt! Kom ju hem igår och de märktes att folk hade saknat mig haha!
Mamma hade tillomed köpt godis till min hemkomst! Mums,tack<3
Idag får vi se vad som händer...gillar inte att bestämma en massa i förväg utan att ta dagen som den kommer e mer min melodi,speciellt på sommaren haha!^^)
Igår hann jag med att kolla på ett minnesprogram av den forna Popkungen Michael Jackson.. Hans musik kommer trots stjärnans tragiska bortgång att leva vidare!

Vad ska ni göra idag?

Hare bra så hörs vi!

Många kramar
/AW


Härlig bild! Påväg till min första TH konsert i Dortmund!

Kommentarer
Postat av: ebba

haha OMG vilken rolig bild xD minnen minnen <3

2009-07-03 @ 16:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0