Mysig kväll..<3

Hej!
Har just kommit hem från bästaste milla!
Jag mötte henne först o sen gick vi o pratade om ett och annat...Hon var fint brun osså (Mallorca i två veckor säger sitt). Vi stack hem till mig och bänkade oss framför den äälskade datan haha! Emilia har fått stå ut utan den i två jävla veckor :/ Men man tackar nog inte nej till mallis trots allt hähää..!
Vi snackade mer och sen blev det hem till henne o äta Pizza! (Jag är nyttig så ofta jag kan men unna sig ett o annat e oxå viktigt!).
Vi tittade på sommarkrysset (haha,äkta svennar!) där Johan Palmsötnos var med! Han dansade fett gulligt:)
 Nu till ngt mer trist...ska bort igen nu ett tag...Paddel dax med Wimans blire och sen landet i ngn/ngra veckor..Men jag kommer hinna blogga efter paddlingen och allt! (På onsdag tror jag!!) kika gärna in och släng ngra kommentarer!

Ha en fin kväll alla läsare<3
All kärlek
/AW


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0