Natti:)

Hallo Bloggen!
Idag har jag haft tråååk! Somvanligt nu när alla e bortresta..
På Måndag ska jag va med Annika iaf så slipper ha trpkigt hela jävla tiden! Tom underhåller mig dock med sin blogg! Nu börjar den bli "normal" ahha! Han skrev att Georg hade suttit läänge på toan efter alla bananer han ätit HAHA!^^ De flesta fattar nog inget av det men vi TH fans gör;)
Hoppaas ni oxå njuter av sommaren lika mkt som jag! Imorn ska vi hälsa på ngra kompisar!
Nej nu ska jag hoppa ner i mitt lakan och fortsätta på boken  det fattas en tärning. Har ni läast den?

Hörs!
/AW


Btw:Nu är det jag som tar över bloggen en tid medans de andra latar sig på mallorca;) Gråt ut..xD



Miss u<3

Kommentarer
Postat av: Annika

höhö jag har läst den ;P <3

2009-07-07 @ 11:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0