The plans for this day:

Heey,
HAr varit ute och "joggat" men när jag kommit en bit på min dagliga runda så märker jag att jag har världens skoskav och blöder på hälarna! JAg började gå utan skor retså raskt hem haha! Alla kollade på tjejen med joggingkläder och knallrosa strumpor:P
Aja men har iaf rört mig lite och fått lite luft;)

Dåså,dagens planer:

* Duscha (har alldrig vetat hur man stavar de jävla ordet haha!)
*Klä på mig o borsta tänderna
*Börja städa rummet ev: lunch (måste skärpa mig!! har inte käkat frukost på ett tag nu )
* Städa rummet, Ni vill inte se hur det ser ut just nu HAHA,alla kläder och sånt ligger över heela golvet osv..
* hmm...packa till landet maybe (vi åker imonn antagligen)

Vi hörs! Kramar
/AW

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0