With ma girls:)

Heej:)
Känner mig duktig på att uppdatera haha! Dom senaste inläggen har jag iaf gjort:P
Idag har jag varit med mina brudar<3  Vi har haft en skön dag i mitt hus (bara vi mahaha) o bara myst(a). Det är verkligen mysigt att bara softa hemma ibland,allt blir typ dubbelt så snicigt om man har ngra vänner där som man tkr om. Har inte så mkt mer att säga förutom att jag o ämmeh såg på hela caught on camera dvd:n på kvällen;) Vet inte hur många gånger jag sett den men tydligen inte tillräckligt..(går inte att få nog hehe)

HAr ångest...måste börja packa för det två veckors långa lägret o det brukar bli uppsjutet lååångt....SHIT;

Hörs/Aw

Finaste bilden från smögen:D (Tagen av carro)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0