080609

Hejsan!
Idag är det Måndag och sista,sista normala skoldagen innan Sommaren!! Kan ni fatta?? Det är svårt men så sant så! Dagen eller snarare morgonen började vid åtta i skolan med matte. Eller vi suddade böckerna och lämnade in dom! (Fett nice!) Man slipper dom på ett tag! Vi hann inte så mkt mer men på Svenskan diskuterade vi boken som vi läst och det var vell de ända "jobb" som förblev denna dag. Linda passade på att igen säga hur mkt hon gillade TH dvd:n vi såg i fredags! Hon tyckte vi skulle se den i större grupp!!! Asså skit! Är fett glad! I nian kanske vi kan se den på projekttiden i aulan? (keep on dreaming...)
På SO:n kollade vi vidare på Pianisten och den var fortfarande hemsk och tråkig. Jag satt ofta och kollade på klockan för att se vart tiden tog vägen men den sniglade sig fram.....till lunchen och det blev slemmgryta med sönderskinnad potatis. Jag LÄNGTAR till sommarlovet!!! Hahahaha! xD
Efter maten så hade Franska och spanska gruppen gemensam lektion och det blev typ kaos haha! Vi körde ngn form av Jepody?
Sista timmen kom tjejjouren och vi snackade om Våldtekter..Läskigt men skönt att prata om och bli informerad om! Visste ni att varje kvart våldtas ngn i Sverige? Hemskt?? Blev väldigt chockad när jag fick höra det! Fyfan va läskigt!!
Efter skolan gick jag och becka med milla till centrum för att hon skulle köpa mascara. Vi köpte glass sen oxå:)
En till nice grej är att jag börjar 11 imonn!! :)
Ska bli fett nicee! Vi ska typ bara städa imonn och kolla på niorna mot lärare matchen!
Jippie!
Ha det bra!
kramar//AW


Usch! Min ballkong i vintras! Skit va läänge sedan nu! Bilden är tagen på min födelsedag btw ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0