090602

Det går knapt att tro att man hade shorts o linne igår.
Det ska tydligen bli sånt här piss väder hela veckan ut :(  *Becka goes Väder-man* ^^
Men mot lördagen ska molen spricka upp, och det ska bli klart. På vissa delar av stockholm så blir det sol, och lätta vindar från ost kmr att dra in över götaland. Men mot skolavslutningen har vädergudarna lovat att det ska vara strålande sol, och svalkande vindar. Så alla tjejer, ni kmr kunna ha klänning, smink och fint hår utan att regn eller storm förstör. xD
 Ja, där fick ni vädret på köpet....

Hörde på Radion, och det stod i tidningnen att en tjej blivit våldtagen, lr våldtags-försök... här i edsviken, vid tegelhagen...
Man undrar verklogen varför och hur folk tänker, när dom våldtar folk.
Ska man inte kunna gå hem själv FYRA på dan, utan att vara rädd för att ngn hoppar fram bakom ett träd :O
Jag tror inte jag är ensam om dessa tankar, och jag hoppas verkligen att poliserna får faste våldtäcktsmannen!!!
Man ska ju inte gå runt och vara rädd, men tillslut får man inget val...
Men jag hoppas allt reds ut, och att det inte sker igen.


Vi hörs imorn
Bomb Voyage// Kramar becka <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0