090604

Har varit skola ida, tänk 1 enda liten vecka kvar till avslutningen!!! xD
Jag känner på mig att just detta lov kmr gå snabbt, vet inte varför men det är väl för att jag har så mkt planerat ^^

Vi har fått städa rent fettiga fläktar i Hemkunskapssalen.
Det blev väl inte direkt skinande rent efter, men nära... Jag kände mig som nån i serien Rent hus, Misförstå mig rätt nu och TRO inte att jag Kollar på det programet!!! Haha jag har sett det typ 3 ggr men det var förra året, så.... xP

När jag varit med Astrid, följde jag med mamma till Barkaby outlet.
Efter att ha kollat runt i nåra affärer så hittade jag ett par skit snygga byxor (enligt mig)
Jag gillade själva stilen på byxan, har letat efter sånna byxor för typ ett halv år sedan.
De kostade 100 spänn. Och klart värda varenda slant xD
De kan vara bra på sommaren för dem är tunna, men även som mysbyxor...

Vi hörs imorn
Bomb voyage // Kramar Becka <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0