1 år sedan....

....´höjdpunkten i mitt liv! Alltså för er som inte fattar så var det ett helt år sedan min första Tokio Hotel konsert! Helt otroligt det känns att det gått såå fort! Känns som det var igår då vi stod utanför Westerfallenhalle med klumpen i magen och pirret i heela kroppen! Jag minns allt så väl!!
Allt detta ska naturligtvis firas så ikväll kommer becka och Emilia hit! Vi kommer ha det mysigast och allt:) Igårt hade vi oxå skit kul! Filmen hettte något med "På andra sidan" och var en komedi som handlade om en man som typ var halvt död och kunde se spöken. Haha! Galen men kul!
Vi hade en suuper kväll iaf och denna kväll blir nog oxå jätte bra! Måste fixa mig lite och städa maybe?
Hoppas ni har en bra 13 Juni för det ska iaf jag! xD

Kramar//AW

PS: Vill ni läsa om hela konsertupplevelsen kan ni gå in på min reseblogg: kraamizz.blogg.se och läsa under kategorin "Tyskland 08"
 
Här kommer bilder från Tyskland (har ej tagit dom själv):

    
Memories never die! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0