Bättre väder..!

Hejsan tjabba,tjoo!
idag har vädret blivit bättre och solen har skinit över Sthlm! För min del har inte gjorts ett skit nästan denna dag o det har vell vart både skönt och tråkigt..
Vaknade tidigt av att Ebba skulle iväg och tävla i spjut (friidrottstävlingen SAYO) och senare skulle även mamma o pappa dit så jag var ensam med bea. Väcktes iaf av att grannen Elin (3 år) stod och kollade på mig när jag sov vilket var fett läskigt haha! Typ hoppade till när jag såg henne! Hehe...nej för pappa hade förvarnat mig som tur var men iaf!
Gick upp och försökte va nuttig och åt en tallrik fil med fullkornshavrefras men sen kunde jag inte hålla mig eftersom någon dum idiot lagt fram mormors hämbakta kladdkaka från gårdagskvällen så den tog ja av...-.-
Hopplöst? Aja men sen nä'r jag efter lååång tids slöhet duchade och tvättade håret så frågade mamma om jag ville följa med mormor på konstutställning. Jag hade sagt nej (tror jag) om inte hon stod och väntade på mig i hallen. Vi skulle gå på Edsvikens konsthall och hon hade vell antagligen hört talas om elevutställningen och undrade antagligen om jag hade ngt där..
Jag åt lunch och sen åkte vi en snabbis upp dit. Besöket var inte så givande igentligen men kul att göra ngt annat och att se lite av elevjobben. Såg förutom skokartongerna Nannas linoliumbild! Haha! Kul! :)
När mormor sjutsat hem mig tog jag fika och började hoppa studsmatta som en tok eftersom jag har fett ångest att jag inte har rört på mig speciellt....! Sen så blev jag tvungen att läsa ut Jonas Gardells:En komikers uppväxt. Den va bra men lite tragisk på slutet och ja fick massa onödiga tankar¨.
Fick konstogt sug efter WII spelet och började köra Wii Sports som en galning osså,allt för att motionera lite iaf;)
Hmm....det var vell i stort sett min dag. Hoppas er har vart bättre! Imonn blir det sista riktiga skoldagen för min del! Jaaa! Har längtat fööör länge!
Vi hörs och ses!
Kramar//AW

  

Också motion? Jamen faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0