Bort från fastlandet....

Snart ska jag till Gotland, flyget går vid nio-tiden typ ;)
Nu har jag snart packat klart. Det kommer bli bra väder, det var så härligt att packa ner bikini o linne.
Vi blir borta i 9dar...inget bloggande under den tiden :( men Ämmeh får väl underhälla er .^^
Sen så ska jag till Mallis igen.

Vi kommer nog vara mycket på starnden under Gotlandstrippen.
vattnet kanske är iskallt, men det kan nog vara skönt att svalka sig när solen steker XP
Sen får vi se om vi drar in till visby nån dag. Men vi får se.
Jag kmr ta bilder där som jag lägger upp sen, istället för att skirva om varje dag så tar jag en bild o skriver ngt under den o.s.v ^^


Vi hörs om 9 dar hahaXD
Bomb voyage
// Mååååååånga Kramar Becka
<3

Kommentarer
Postat av: C A R R O

Svar till astrid: Åh, har ni också ett sånt tält ? :D haha vad kul. Jag kan säga att jag sov inte särskilt bra, eller jo.. men jag vaknade av att det kändes som jag höll på att brinna upp :P hur sov ni då? ;)<33

2009-06-24 @ 00:49:39
URL: http://caruline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0