chatt med en okänd australiensare ^^

Hejsan!! ")
Fyfan vikket väder de ä!! Det regnar som fan!! Iofs mysigt o sitta inne vid datan då (a), o mamma o pappa kmr inte hem förrän inatt *YES!!* x"D
Idag har vatt rena rama filmdagen, men vi började med idrott, då jag sprang coopertestet -.- sprang på 16.54 ...
Sen hade vi bild, o då blev vi ÄNTLIGEN klara med filmen!! =D Den blev kanske inte den bästa i världshistorien, men inte sämst heller ;D
Sen hade vi lunch, o sen SO då vi kolla klart på Patrik 1,5 ... den va väl ok, men det blev lite väl äckligt o pinsamt när dom gick lite för långt i sängen om man säger så x"D Haha ^^)
Efter det hade vi biologi, o då kollade vi på en film om könssjukdomar x"D O efter biologin så sa biologiläraren att hon ville prata med mig o två andra, o ja ba oh shit va vill hon nu då?! :-S
Men så sa hon att hon har höjt mitt betyg, VG I BIOLOGI!!! =D =D =D Haha det hade jag aldrig trott  :'o
Sen hade jag kemi o då hade vi redovisning om nån sak x"D brakoll.se u know ;D
Sen slutade vi äntligen o jag gick hem o satte mig vid datan (ofc) o började chatta med en kille från Australien som jag inte har en aning om vem det är xD Men fy fan vad snäll han är!! Han tkr jag är skinny and beautiful ^^) Typ första killen in da world som säger det ;D O jag tkr fett synd om han, hans kompis blev nedslagen på en fest o dog!! ;_____; snacka hemskt!!
Buhuu!!
Aja, nu har jag inge mer o säga!! ^^)

Herrå!!
// Ämmeh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0