dansdvd:n!! :'D

Hääääy!!

Nu sitter jag hemma hos Tove igen ;D Lyssnar på Decode som är så jävla bra haha ^^) Vi har precis kollat på inspelningen av vår dansshow :'D Vi va väl rätt så bra, men man såg inte ansiktsuttrycken vilket va lite synd eftersom vi precis hade lyckats få lite uttryck ... Haha o ni fattar säkert ingenting xD
Men snart ska jag väl hem härifrån, för Tove ska till Småland :( så man blir lämnad alldeles ensam o övergiven imonn D': men jag ska typ ända packa o föra över lite låtar o så till mobilen då s'att ;D
Nu är det bara typ två dagar kvar tills vi åker :'D längtar fett med mkt, spec till andra veckan då Becka kmr osså :D
Jag saknar er redan fett mkt :(
Men ha det bra "alla" läsare ^^)

//Ämmeh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0