Decode :'D <3333

NU ÄR JAG HÄR IGEN!! *Jubel*

Haha, som ni kanske märkt så skriver jag bara när jag verkligen har lust för det, vilket iofs inte är så ofta, men ibland så ;D
Idag har jag fått en ny favoritlåt, Decode med Paramore :'D Slänger in en video längst ner i detta inlägg ^^)

Idag har jag varit med Asta o sen kom Becka osså ;D Jag o Asta hade picknick i Edsviken, så innan gick vi till centrum o köpte äckliga plättar (vi visste inte att de var äckliga då ;)), sylt, dricka, yogurt / risifrutti o jordgubbar (a)
Sen gick vi ner till vattnet o bredde ut filten o började äta plättarna som vi förstod redan från första bettet att vi inte skulle äta många av dom ... xD Men som tur var blev man mätt av sin Bärry med körsbarssmak o jordgubbar :) Sen kom Julia o Madde på Julias moppe o fick smaka nåra strawberrys dom osså ^^) O så berättade jag lite roliga historier xD Den bästa är ju;
-Varför hänger älgen i granen?
-Vet inte
-För han är dyslektiker o tror att han är skogens kotte! x"""D
Fattar ni? Han är inte skogens konung utan skogens kotte!! HAHA fan vad jag garvade första gången jag hörde den xD
Ursäkta min humor ;D
Men sen stack dom o efter ett tag när det började dugga o åska så stack vi osså ^^)
Vi gick hem till Asta o satte oss framför datan o läste att Tom o Chantelle från Flipsyde typ har börjat dejta :-S Har inte hon pojkvän?! xD Men dagens skämt är ju fan att det rycktas om att Georg Listing dejtar Taylor Swift som sjunger bl.a "Love story" x""D
Haha, men sen kom Becka o vi satt o pratade  ett tag men sen skulle hon hem igen ;) Så jag gick osså hem, men innan det bestämde jag o Asta att vi ska tälta i hennes trädgård typ imonn xD O Becka, du får ju såklart osså va med :)
Nu ska jag bara sitta här framför datan o slappa o vänta på att Asta ska lägga ut sin ff xD
Herrå o hare bra!! :D

// Ämmeh


ÄLSKA LÅTEN!! :'D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0