Freaky friday ;)

Tjabbaa!
Ä hemma denna fredagkväll och har tråkigt...Ibland kanske de är bra att ha tråkigt? Låter konstigt men kanske är så..att inte ha ngt att göra kan vara bra ibland.
Imorse hade vi engelska först och såg näästan klart på vapen filmen, SKakande men bra...
PÅ idrotten hade vi lite fritt val och betyg snack. Jag och becka gick ut på fotbollsplanen och typ kickade lite med bollen o pratade. I betyg har ja VG dårå! Hoppas ja kan höjja det i 9:an..Vet inte om det är sådär super viktigt i gympa för min del men kul skulle det va!
Efter gympan gick ja,milla,becka,nanna och fia till kummelby pizzeria och åt lunch:) Fick en Tropicana pizza enormous (haha") som ja nästa käkade upp^^ .
Hade Fysik efter det då vi fortsatte med högtalarna. Jag och rebecka började "löda" som de heter och ja...där tog de slut för tiden rann ut men betygen va ju ändå redan satta så jag har inte mkt att göra åt det. Är inte så teknisk (hahah!) så de blir G det kan ja lova;)
PÅ franskan körde vi charader mot några som INTE fuskade...xD Asso mm...verkligen seriöst. Hade VG trots allt i Franska vilket jag är glad för! Hoppas jag kan höjja det!
Skoldagen avslutades verkligen bäst! på tyskan kollade vi ju på ZIMMER483 Tokio Hotels live dvd! Fan va härligt de var! Vi var inte de ända som uppskattade den iaf! De andra verkade fett nöjda och gillade verkligen va dom såg haha! JAg önskade bara att vi kunnat visa den för alla Idioter oxå så dom kunde inse att TH är så jävla grymma!!

Efter plugget gick ja och milla hem till mig och typ....ja...checkade upp lite nya videos som  ni kan se underst! xD Skit ruuliga! Nästa vecka är det 1 år sedan konserten btw! :'''( Minnen men då blire fest! :) Kul som satan!^^
Ses!
Kramar//AW


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0