Gotland:)

Hejhopp!
Frös som faan i natt hahah! Jag o milla va ute på en kvällspromenad först o sen så typ pratade vi lite innan vi bestämde osss för att sova. Mitt i natten (typ tre tiden) så vaknade vi båda av att vi frös så in i baljan hah! Vi gick in och så klädde ja på mig lite varmare o sen så somnade vi gått iaf.
Tidigt på morgonen kom Ebba in med mitt marsvin (infekterad) och dom skulle åka in för att se om hennes tillstånd osv. Dom sa till mig som knappt uppfattade några ord att de inte va säkert att hon skulle klara sig:/
Mkt riktigt,en tid senare kom de tbx med lilla Flingan i en låda :-'( Va ganska berädd men synd trots allt...RIP anyway lilla gumman<3

Senare på dagen kom becka osså o vi umgicks en stund allihop. Sen blev becka tvungen att dra hem och packa mm,vi andra trasslade ner tältet och tog in våra grejjer.
Jag o milla kommer typ inte ses på tre veckor!!! :( Kommer sakna dig baaby!!<33
Nu ska jag typ duscha o fixa till mig,packa o lite annat för ikväll blire Gotlaaaand!!! wiiiE!!
Hare bäst människor för detta är mitt sista inlägg på en vecka!!
Puss på er!/AW


Btw: Tom Kaulitz ska börja blogga på TH sidan redan nästa veckaaaaa!!!!!!!!!!!! SHIIT! E fett glad! Allt ifrån hans intressen till lite hemlisar om Bill osv kommer finnas meed!
Längtar!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0