Hehehe^^

Hejsan!
HAr inte hänt ngt speciellt idag så det blev ett test ist! Ha det så lääänge ;)




Pierca näsan eller tungan? - Tkr tungan e snyggare men näsan är säkrare så de skulle jag köra på tror jag..xD
Vara seriös eller flummig? - Flummig slår inget haha^^
Dricka röd eller grön mjölk? - Grön tror ja..
Brinna upp eller drunkna? - inget helst...



Svara ärligt..



Tycker du om någon? - Jaa..
Sol eller måne? - Sol ä nice

Vinter eller höst? - Vinter.
Vaniljglass eller chokladglass? - Vanilj men gillar choklad aswell....Vanilj kanske ändå..:)




Har du de senaste 24 timmarna..



Sjungit? - jaa..! haha!

Blivit kramad? - inte vad jag vet så nepp..

Känt dig fånig? - alltid!;)
Saknat någon? - mm...

Klippt håret?- nejj

Gråtit - Näjj

Ljugit? - inget allvarligt isf!

Blivit kysst? - nope



Om mig..



Hur mycket är klockan just nu? - alldeles för mkt..

Vart vill du helst bo? - där ja är lycklig!
Hur många barn vill du ha? - 2-3 ungefär!

Vill du gifta dig? - Aa gärna! Har redan planerat bröllopet med George...xD (SAJK!)
Rullar du spaghettin? - Ja,trore

Har du ätit sushi? - Älskar det! Om ni inte testat så rekomenderas det starkt!;)

Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? - oj....5 olika typ om man räknar med müsli..xD



Grejer..



Har du blivit jagad av polisen? - neee

Har du en hund? - Neee

Sover du helst själv eller med någon? - med någon kanske....fast beror på!
Tror du på spöken - ibland!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0