Here comes the sun..´!

Iaf idag!
Vaknade av att mormors lilla doggie Selma sprang upp vid åtta tiden och väckte en stackars dötstrött Asta!-.- Bea (lillasyrran) skulle på ngn fotbollsgrej vid den tiden så hon gick typ upp utan att protestera..?
Jag somnade om och vaknade vid tio igen då jag tyckte det var ganska lagom att gå upp. Pratade lite med mormor medans jag åt och sen kort därpå va det lunch...*suck* (mormor äter vääldigt tidigt). Tjejerna hade tänkt åka till stan idag men hade inga penagar så då stannade vi alla hemma..;P Jag,Emilia och fia träffades hemma hos becka och jag (var helt rosaklädd) hade blivit tvungen och sätta på mig ebbas gammla hjälm (rosa med blommor och hjärtan) så där fick man skämmas ännu mer!
Dom andra började göra lunch och medans så satt vi och garvade åt gammla skolfoton..xD Solen strålade ju nästan idag trots att temperaturen inte var särskilt hög men vi ville ändå åka ner och bada..;) När vi väl kom ner så var det inte en kotte där (konstigt..) och solen gick i moln. Vi började frysa men ändå satte vi på oss badkläderna och hoppade i (nästan samtidigt......)! Imponerande? Dessutom låg vi på stranden en stund när det var som kallast. Vi fick besök av en hel flock kanadajess aswell...-.-
När vi (inte så långt senare) åkte hem så hade vi inget att göra så vi började spela Rappa Kalja..! Faktiskt rätt kul men ganska svårt. Man får ett ord som man ska förklara vad de betyder (skit konstiga ord) osv...:)
Imorgon får vi se vad jag hittar på men vädret kommer typ suga:(
Vi hörs då!
Kram//AW

Perfekt? ;P <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0