Juni

Synd att Annika har lämnat oss, men hon gör som hon känner ^^

Det är som vanligt as varmt, vi satt ute på matte lektionen. Skönt att få vara ute, än att sitta inne i de kvava lektionssalarna och tugga på pennorna all the time...
Har varit med Astrid o Ämmeh, vi satte på årets sommar plåga 2007... 
Ingen sommar utan reggae. Vi dansade och sjöng.
Dagens fråga: Vikken kmr bli årets sommar-plåga ?! xD
Har ingen aning :S
Boten Anna var ngt år har jag för mig...

Lyssnar på Fairytale som vann, kanske den blir nån plåga ....hmmm xD
Fan vad intressant detta inlägg blev då ^^
Just nu har jag lust att gå ner till stranden och slänga mig ner i vattnet.
Nån som e på ?! haha men det blir väl nog inte av....

Bomb Voyage // Kramar Becka <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0