Kärt återseende..

Tjabbbaa!
Idag har det varit skit väder och ja tkr synd om Becka och milla som varit i Stan hela dagen :(  Hoppas ni hittat ngt fint iaf;) Själv gick morgonen åt till städning,städning och åter städning-.- Allt pga att min prao "chef" Ingela som jag gick med på KS skulle komma och fika! Det var kul att träffa henne igen och vi åt Jordgubbar m Grädde och bullar! ;) Det är bra att ha gäster eftersom
1.Man städar (när inte städerskan varit där)
2.Man har kul (oftast beroende på om det e typ föräldrarnas vänner eller såå..)

Jaa..lite positivt iaf! Ni kan säkert komma på mer. Imorgon är det midsommar då det kommer regna ganska mkt på eftermiddagen tror vi och då är vi på landet...Inte kul i regn!!
På kvällen tror jag vi skulle till Wimans och grilla.
Juste! Nu är det bekräftat att det var TH:s låtar som läkt ut och som om dom inte kommer erövra resten av världen med dom!! Världs bäst verkligen! Sorry om ni inte kan höra låtarna (Det var ej meningen att de skulle läcka ut så Universal håller på att radera alla videos) men vi får vänta tills den efterlängtade singeln som är beräknad till i slutet av Juli! För att inte tala om hur mkt vi saknat albumet!!!!
Hare brau hörni! Vet inte hur uppdateringen från min sida kommer bli på midsommar men vi hörs senaare iaf!
Kramar//AW


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0