kladdkakedagen x"D

Shuuuu! ;D

Idag har man som vanligt vatt i skolan, men nu är det fan inte många skoldagar kvar!! 4,5 för o vanästan exakt!! SHIT va najs!! =D

Vi började med biologi o då fick vi prova o sätta på kondomer på fingrarna o kolla på en porrfilm (iaf va de de enligt alla i klassen xD) ...
Sen va de svenska, lästa, inge intressant xD Efter det matte o då lyckades jag göra ett tal xDHaha problemlösningar är ju min specialitet ... Naaat!! x"D Haha
Sen hade vi handledning o sen hade jag typ lunch o sen håltimme, för musiken va inställd, o efter musiken har vi osså håltimme xDmen efter det hade vi franska o då kolla vi på en asboring film o så hade vi vikare -.-
Sen hade vi tyska, o då skulle vi berätta för tyskaläraren vad en bok handlade om med hjälp av en tankekarta ... O de "roliga" med det här va att vi fick denna läxa IGÅR!! Men de gick iaf åt scheisse, men jag fick reda på att jag har ett starkt G i tyska, men om jag är lite mer aktiv muntligt på lektionerna så fixar jag lätt ett VG sa hon xD
Sen slutade vi o ja, A&B gick hem till mig o bakade en oerhört lyckad kladdkaka xD Haha det roligaste var när Becka skulle vända upp-och-ner på den, för då satte hon inte tallriken över formen innan hon vände den utan hon lixom "hällde" över den på tallriken så att den blev typ helt mos o de såg ut som om nån hade försökt slå ihjäl den eller nått x"D
Haha men rätt så god blev den iaf ^^ Sen gick vi upp till datan o kollade på nya TH-hemsidan (a) o kollade på lite TH-musikvideos som va typ år den man såg =/ Sen gick A&B hem till sig när jag skulle äta, o sen har jag bara suttit här o chattat, vatt inne på bdb o fb ^^ Hoppas att nån av A&Bgör en ny header, dels för att jag ser helt störd ut på den bilden som är där nu, o dels för att ... vi skulle göra en ny x"D

Aja, see U tomallooow!! (maybe ;D)

// Ämmeh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0