Larvig midsommar..(men kuul :D)

Heej;)
Jag vet att texten är LOL för Cella men det är sant! Denna midsommar har varit väldigt larvig haha!^^
Imårse väcktes vi somvanligt tidigt och jag hade lust att gå ut o jogga (hur kan man ha lust,kännde mig tvingad..) men vi hann inte...Imårn får jag ta igen det-.- Aja men sen vid typ elva så åkte vi till landet och åt Midsommarlunch tsm med Farmor och Farfar:) Gott! Vi ville ha kransar sen (hehe..) och stack ut på blommjackt. KOm tillbaka en stund senare med en hink full! Tyvärr räckte det inte till tre kransar men allt löste sig tillslut.
KLockan två gick vi till Midsommarstången som fått en ny plats i år..Ganska mysigt faktiskt fast dom ska typ bygga en massa bostadshus på gammla platsen och runt om så snart kommer vårt land vara rena rama city:/
Vid stången träffade vi iaf Anna (granne på landet) och hennes familj. Vi dansade trots att jag somvanligt va skeptisk. Jag hade all anledning till det eftersom Pappa hoppade "små grodorna" högst av alla och honom hörde man tydligt...!! Fan va pinsamt! Höll på att gå undeer;)
När vi vart där tillräckligt länge så gick vi hem till Anna en stund,hälsade på hundarna och sen var det dags för oss att äta Jordgubbstårta.(a) Åt alldeles för mkt och ja...MÅSTE jogga imorn!!

Senare åkte vi till Wimans och det var faktiskt as kul;) När Cella kom på moppen så stod vi alla o stirrade haha! Snacka om att känna sig utstirrad 0.0 xD
Cella ville oxå ha krans så vi började plocka blommor för hennes oxå;) Blev en fin krans de med;) Vi åt gott grillat kött med hemma gjord potatissallad;) När vi var jäätte mätta så gick vi ut och gjorde lite kul saker...^^
En härlig kväll med Larver och annat i blommorna...Klas hittade en Mördarsnigel på sin sko oxå...blev fett äcklad!! Jag och alla andra (inte de vuxna) fick åka en sväng bakom Cella på moppen:D Va fett rädd i början men det va skitkul!! (Även fast jag såg skit konstig ut i hjälmen). Vi ska ju smómsagt paddla med Wimans i mitten av Juli och de blir skoj;) SKa typ paddla med Carro och vi kommer lätt rammla i och typ drunkna (hemska tanke..) aja men det blir kul ute i vildmarken där det finns björn och annat trevligt!!
Ha en fortsatt bäst Midsommar så hörs vi imårn;)
Kramar//AW

 

Lite bilder från denhär dan;)
Bild1: Fint tagen bild på mina syskon när vi var på blommjackt;)
Bild2:Våra fötter...
Bild3:Beata
Bild4:Jag
Bild5:Hoppedi,Jag
Bild6:Min syrra med Cellas minimala moppehjälm;)

Kommentarer
Postat av: C A R R O

Hahha, larvigaste midsommaren asså ;) ska bli såå kul att paddla i sommar.. inte :D men vi får försöka stå ut tillsammans <33

2009-06-20 @ 01:04:24
URL: http://caruline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0