Måndag

Skrev inte igår, sry...Men jag satt uppe till halv 11 och försökte läsa ut en bok :O Avskyr när man får för kort tid på sig, att läsa en bok, dessutom kom jag på att jag skulle läsa den i sista minuten typ.
Jag har svårt att njuta av boken när jag bara tänker på att den måste bli färdigläst. 

Idag:
Jag + Astrid o Ämmeh har suttit och ätit glass i det kalla, vindiga sverige. Hela jag blir alldeles deppig när vädret är dåligt. Mitt humör växlas, så man kan väl säga att jag styrs av vädret xD haha
Har målat mina naglar....oranga ^^
Älskar den färgen, den är så glad och fin. Den passar både på Sommaren (speciellt om du e brun), Hösten (matchar med de fina löven xP), Vintern ( Livar upp det grå och trista) och sist på Våren ( Fin vårfärg, och utstickande)

Inte många dagar kvar tills skolavslutningn, Det kmr bli så härligt att vara borta från allt!!!
Det är väl det som man längtar som mest till, var evigaste termin. Men När de väl kmr går de så snabbt så man knappt hinner blinka... ^^
Vi hörs imron
Bomb Voyage // Kramar becka <3


Orange = Härlig sommarfärg ^^


Som ni ser 11/6 skolavslutning...Regn!!! 12 grader men regn o moln :(
Får hoppas dem ändrar sig....*håller tummarna*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0