Nu har vi en ny....

...Header, hehe. Vad tycks ?! Jag vet att vi byter ganska ofta, men det är roligt att få lite förändring xD
Nu har vi lärt oss andvända picasa.com vilket innebär att du kan göra mkt roligare headers till ex. bloggen. Men även fixa foton, skapa collage m.m. Det är gratis och är lätt att både andvända o ladda ner ^^

Har varit hos Grannarna på student, vilken tur för dem med vädret. Eftersom det var mkt folk så hade det varit jobbigt och så, om det regnat, man hade varit tvungen att vara inne...
Nåra av mina konfirmationsledare var där, hehe XD Vet inte om de kände igen mig, men jag kände ju igen dem.
Vi ska iväg på 2 andra studentfiranden på fredag, först täby..sen lidingö. Så det ska jag ägna min härliga fredag åt. Men dem tkr väl det är roligt när det kommer folk, så man får väl ställa upp ^^

Nu är det oxå äntligen bestämmt, Astrid ska förlja med mig till gotland tsm med brorsan. Vi ska bo hos farmor.
Något mera som är bestämmt är att jag Emilia och en annan tjej i 8:an ska sjunga 2 rader av "here comes the sun" på skolavslutningen. :S Men det kmr nog gå bra haha xD
Vi ska visserligen sjunga väldigt ljust, men what ever. Vad har man att förlora. Jag kan tappa rösten, bli tomatröd i fejset. Men ändå så då får jag väl skämma bort mig nu, haha :D

Bomb Voyage // Kramar Becka <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0