Onsdag

Idag har hela klassen varit i hagaparken. Inget hit direkt... -.-
Dagen började inte så bra, jag o Astrid tog fel bus typ och kom dit tidigare än alla andra. Sedan fcik vi vänta på resten av klassen i bussplatsen i 50 minuter.
Det regnade ju inte lite direkt, och det var övedrivet varmt dessutom. Men vi satt ute, prata, lyssna på musik, frös, grilla korv...
Bara det inte regnar imorn, på skolavslutningen.
Vill inte stå i en liten gympasal o sjunga den blomster tid nu kommer ^^ Så ska man inte starta ett lov !!!

Ämmeh sitter just nu i mitt rum och läser en tidning. Vi ska göra oss iordning tillsammmans imorn till avslutningen.
Ämmeh som även är kallad lockmästare, har precis förökt komma på hur man lockar håret med en plattång.
Vi lyckades ( hon lyckades) komma på hur, och resultatet blev fint ^^ Jag råkade bara ta på tången, och den var skollhet. Så jag brände mig, men en liten blåsa. What ever! xD
Vi ska göra lockar på mig (som har platthår) till imorn då. Ämmeh ska ha vanligt tror jag...Det kommer nog bli fint. Jag kan lägga upp foton på hur resultaten blev imorn xP

Vi hörs imorn
Bomb Voyage // Kramar becka <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0