Packar...

Packar som en galning, vi ska bort till en ö under midsommarhelgen. Det är lite svårt ( för mig ) att packka ner saker för endast 2-3 dar. Jag kanske hittar en tröja, o ba:
denna vore bra,...o denna, o den-den här ....osv. Haha, men nu är jag snart klar ;)
Jag har äntligen hittat mitt kära armband som varit bort, låg i en ficka på tröjan ^^ Nu ska jag försöka att ha mera koll på det, jag brukar lägga mina saker lite här o var i husets alla vrår XD

Har varit i stan ida, vi åkte in tidigt o hann vara där ett par timmar innan regnet kom.
Vi åt wok från 7-eleven, mkt bra, mkt bra xp Sedan delade alla 3 på en ben and jerrys glass.
Alla på perrongen glodde på oss, när vi satt där chokladiga i hela andsiktet ( mest jag ^^) och skrattade.

Kommer hem på Söndag
Bomb Voyage
// Kramar Becka <3



Min "pack-lista" hehe ^^

Kommentarer
Postat av: annika

heeeej :) <3

Har det sjukt bra i england, sol varje dag aaaas najs. saknar er mkt :|

ha de bra <3

2009-06-19 @ 15:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0