r.i.p Michael Jackson ;__;

För er som har missat det, så dog alltså Michael Jackson inatt ... En väldigt tragisk händelse med tanke på att han var så extremt stor i typ hela världen, och han var bara 50 år. Han skulle precis börja med en turné, med 50 konserter i bara London, men de blir ju då inte av. Jag har hört att Bill Kaulitz skulle ha gått på flera av dessa konserter, stackarn kanske är jätteledsen nu? :(
Men iaf, Rest in Peace The King of Pop ...

O nu kommer en sak som kmr göra att ni om möjligt gråter ännu mer, jag ska nämligen iväg till Mallorca imonn, o kmr inte kunna skriva på två veckor, kanske mer, för sen ska jag till småland ... =/ *alla läsare gråter* haha naat xD
Men idag har iaf mestadels av dagen gått åt till att packa o ladda över lite nya låtar till mobben o iPoden ^^) Blev en hel del Paramore låtar kan jag meddela haha xD
Sen åkte jag till Kista alldeles ensam o övergiven o köpte mig ett par shorts o en concealer :)
Det är typ vad jag har gjort idag ... O jag kanske ska träffa Sandra i sommar osså, TVÅ GÅNGER kanske tillomed hihihihihihihihi :'D
Nej, ni får la ha det så bra utan mig i två eller fler veckor hihih

Herrå!!

//Ämmeh



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0