Så äntligen:

Så äntligen är jag inne och kan skriva!! Har ine kunnat eftersom datan rå dampat osv men nu e jag här! Dagen har varit ganska fin och jag o milla började den med piknik nere vid stranden:) Fett mysigt!! Vi hade både jordgubbar,plättar,risifrutti och annat nice! Äslk<33
Madde o julla kom en stund på julias fina moppe:) Vi snackade litre och sen när regnet kom så gick vi två hem till mig. Datan va ledig så vi utnyttjade den läänge:) Becka som just kommit hem från sin midsommar vga oxå med och vi hade trevligt! Imonn ska iaf jag och emilia tälta! Becka e jag osäker på eftersom hennes brorsa fyller år imorgon.
Vi hörs!
Puss på er//AW

Btw: så har Tom och hans LA flört Chantelle Paige (Sångerska i bandet Flipsyde,bla kända för låten When it was god) gått ett steg till och dejtat!! Skit assso!! Bilder visar att tom o C har haft myspys i hans bil osv!! Är ganska nere över det trots allt men kul för dom båda! Ja menar Bill är still my man!! (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0