schteekhett!!! :'o

Hääääy!!

Herregud vad varmt det är idag, man typ brinner upp haha xD Sitter här hemma hos Tove på en dyna utomhus o skriver ^^)
Eftersom vissa andra åkte till Gotland igår blev jag ensamansvarig för bloggen, o jag som är så bra på o blogga osså ;D men jag får väl försöka skriva så mkt som möjligt innan jag åker iväg till Mallorca på lördag (a) Det saka bli fett med najs :D
Igår sov ju jag som sagt i tält med Asta-pasta o vi vaknade typ kl 3 på natten för att vi frös sominihelvete haha xD men sen gick vi in o hämtade lite kläder o sen somnade vi (iaf jag) som stockar igen :D
Sen kom Becka över ett tag o sen cyklade jag hem till Tove, för Asta o Becka skulle packa till Gotland o jag skulle sova över hos Tove, för annars skulle jag vara alldeles ensam hemma, inte kuul!! ;D
Så spelade vi lite kort o sen hyrde vi Twilight o så kollade vi på morden i Midsommer (a)
Idag har vi gjort ungefär samma som igår, spelat kort ;D Men nää nu orkar inte jag sitta här i solen ... Skulle inte förvåna mig om jag skulle hittas om nån timme eller så som en färdigstekt köttbit redo att ätas haha xD

hare bra! Herrå!! :D

//Ämmeh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0