Looov-e <3


Bort från all skit, detta är så j'vla skönt. Ingen skola, inga läxor, inga prov, ingen äcklig skolmat, inga skåpsnycklar att glömma...
Nu kan man bara slappa och reeelaxa...^^

Ikväll kmr Tjejjorna på myskväll. Vi har laddat upp med film, chips, godis o läsk, och såklart bar humör :)
Det soöregnar ute, och har gjort det de senaste 3 timmarna.
Tittar på The Hills, och käkar äpple xp
Har lånat böcker på Bibblan ida, för första ggn typ... nu drar man inte bara kortet och bokens streckkod. Nu har man pin-kod, och man behöver bara lägga boken på bordet så registreras den direkt ;) Tekniken blir bara bättre o bättre...
Lånade två böcker, med nåra råd av bästa-Anna Bonde XD
Persikosommar av: Iodi Lynn Anderson
Caddy Ever After: Hilary McKay
Nu har jag iaf nåra böcker till i sommar. Det är då man läser, men det finns inget bättre än riktigt bra böcker som man slukas av direkt, och bara inte kan sluta läsa.

Lägger upp lite bilder från skolavslutningen ^^
Hörs imorn
Bomb Voyage // Kramar Becka <3


Ursäkta mitt face, men jag bjuder på min "snygga" min  xD
Men meningen med bilden var att visa upp mitt hår...




Förta dan på lovet, wiiihiii ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0