Sommarlov!! (typ vanligaste rubriken?)

YEEEEEEEEEEEEEEES!
Sommaren är här på riktigt nu konstaterade jag igår efter vår pampiga avslutning på Hersby i mulet väder. Kul men kunde varit både varmare och soligare....! Aja men är iaf skit glad att sommarlovet startat.
Jag skrev typ senast i tisdags eller något så jag ber om ursäkt men haft fullt upp hela tiden!!
I Onsdags så var vi ju i Hagaparken (klassensdag) som becka skrev om..! Ja jag inte minst tyckte ju att det var hemskt men vi grillade och hade ändå mys så det funkade..;)
Vi fick åka hem därifrån vid tolv tiden och jasg var hemma vid ett sådär(!). Becka och milla gick hem till milla och chillade men jag skulle på studentskiva så jag pallade inte gå hem från milla sen iaf. Kommer inte ihåg vad jag gjorde dom timmarna innan studentskivan men vid halv sex så åkte vi till Hässelby på våran kompis Johannas student. Vi hade inte träffat dom på typ fyra år så det var ett kärt återseende! Dom hade blivit så stora och allt!
Vi minglade inte så bra jag och mina systrar men vad ska man göra när huset är fullt med okända människor som står i hörn och kanter och snackar med varann? Det är inte min grej att typ gå runt och hälsa på alla som en annan super uppfostrad unge :P
Vi tog av den enorma buffén och gick ner till Johannas kompisar och satt och snackade lite med dom. Trevligt! Tårtan som de bjöds på vaar i formen av en studentmössa och va jättegod förutom att jag var sååå mätt...^^
Kul att träffa Johanna och resten av hennes familj iaf! Hade oxå ett litet sug av att ta studenten när hon berättade om flakåket och slutskivan hon skulle på på kvällen! Fatta kul! Ja...bara fyra år kvar!

I torsdags så var det skolavslutning (jävligt efterlängtad). Vi började halv tio man martina kom liite för tidigt så vi satt hemma hos mig och segade innan vi gav oss av till skolan i fina klänningar och hår. Hade mina bruna skor som jag klarade att gå i till skolan iaf. När vi kom fram var det en jätte liten samling och sen skulle vi till Hersby på en gång. Vädret var inte så bra men vi slapp gympa salen som tur var!
Jag gick till hersby tsm Nanna och fia och tyvärr så dumpade jag mina bruna skor och bytte till mina ballerina ist! Hade röda fina skavsår på hälarna..
Skolavslutningen var super bra och jätte många fina uppträdanden! Becka och emilia var jäätte bra verkligen! :)
Vi sa hejdå och glad sommar till nästan alla och tog emot våra betyg och sen gick vi  till Emilia för att fira med vofflor!! (Tradition som håller i sig!!)
Nanna och fia var med och vi åt massaaa! Nice verkligen! Lite bilder ser ni nedan! Vi gick oxå till sophia och badade (eller inte jag då men de andra)
PÅ kvällen åkte vår familj och mina grannar till Anna Bondes pappas uteresturang! Jätte mysigt och väldigt god mat! Jag åt köttbullar i gräddsås med färskpotatis och lingon! Godaste!
Till efterätt blev det ngn marängsak med bär! Åxå sååå mumsigt! Anna kom dit oxå tsm med Lotta och Martin. Vi hade jätte kul och Anna åkte hem med oss sen och blev miljöförgiftad ;)
Vi somnade ganska sent och vaknade ganska sent oxå för den delen. Idag har vi chillat hemma,vart i centrum med Becka,milla och fia (köpt snacks och hyrt film till ikväll). Anna kunde tyvärr inte va med men vi ska ses mååånga fler gånger i sommar såklart!! :)
Vid sju ska jag till becka och mysa med film och annnat,njuta av sommarlovets första,regniga dag!

Ha det så bra//AW


   
                                                                                                         
  

Bilder från skolavslutnings dagen! (Den sista med hoppet vid poolen är tagen av mig så ni vet!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0