Sommarmotion...

Lite Sommarträning har väl aldrig nån dött av ?!
Jag o Astrid har för första gng äntligen kommit ut. Vi gick en bit, typ en kvart.
Sedan sprang vi i 30 min, och gick tillbax igen XD
Man mötte väl lite folk, mest joggare, o nåra hundägare.
Det var en hund som ville följa med mig o Asta på joggingrundan, han sprang ifrån sin ägare o följde efter oss.
Men Valpen fick inte riktigt som den ville, ägeraren koppla den och jag o astrid fick fortsätta utan den ^^
Man får väl försöka göra detta till nån vana, typ en gång i veckan ....
Men hur lä'tt det kommer bli och om jag kommer följa det är en annan femma xP
Varför jogga?!
Jo, tänk på att....

*man är ute- ist för att sitta inne framför datan så får man lite frisk luft
*man tränar- det är bra för kroppen
*man mår så bra efteråt- tänk bara känslan man har efter gjort ngt riktigt bra ^^


Tips:
Du kan ex. jogga tsm med din/dina vänner, så kan ni prata medans.
Du kan ex. lyssna på musik, det blir garanterat roligare då.
Jogga på ett ställe som du gillar, om du har skräck för skogar, så jogga vid vägen eller liknande.

Visst finns det nackdelar med det oxå, men bara man hittar rätt motionsform för än själv, så spelar det ingen roll vad det är. det ska kännas bra för dig ;) haha

Hoppas mina "tips" ger dig något XD
Hörs imorn, Bomb Voyage
// Kramar Becka <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0