Sommartider

Jag är sååå trött, jag har ju varit uppe hela natten under midsommarhelgen, och gissa när jag gick upp imorse då?!
JO....SJU!!!! Snacka om att jag var seg som en sengångare -.-
Brorsan fyllde år och så, där för gick jag upp tidigt XD
Jag har aldrig kunnat somna om när jag väl gått upp, så jag gick in i dushen xp

Det börjar äntligen bli lite sommarkänslor. Jo men det ska bli as najs väder hela veckan. Woho ^^
Har varit o gått i köpcentrum hela dan...Köpte en mascara...nån ny jag aldrig testat...
Lumene Star Effect, jag har aldrig testat den förr. men den e nog bra.
Sen köpte jag en plånbok, min förra var helt paj. Pengarna trilla ur ;)

Resten av dan har jag suttit framför tv.n kollat på The Hills. Har legat lite på stutsmattan, men fick ont i huvudet...
Nu ska jag äta jordgubbar. Det verkar som jag aldrig kan bli trött på det XD
Laddar upp nåra Bilder,

Hörs, Bomb Voyage
// Kramar Becka <3


Vår midsommarstång ^^


Haha, XD paddlaren....


Påväg mot nya äventyr ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0