Söndag

Idag har jag verit med tjejorna och tittat på film, ja det finns somsagt inte så mycket att göra ute när det regnar.
Men ändå så har jag lust att typ ut och jogga imårn i spöregnet.
Jag tror att Astrid hänger på, annars får jag väl försöka övertala henne på nått vis XD
Sedan ska jag o Ämmeh till Centrum ( numera vårt hem, vi är där varje dag xD) på kicks på nån sminkgrejs.
Man får en lätt make-up och så säger dom vilka färger som apssar än, m.m. Kan bli as kul ^^
Sen får man 10% på det man köper i affären efteråt, hehe...detv är ett tips på en present.
Måste köpa present till Brorsan, han fyller snart :S
Sedan fyller päronen i slutet av juli, men jag hittar nog på nåt.

Egentligen skulle det varit upp halv 7 på morgonen och sen skola, men man har ju loooooov!!! X´D
Vi hörs imorn
Bomb Voyage // Kramar Becka <3


På Gotland, för ett X-antal år sen XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0