Städa....

I skolan har vi städat, men det bästa med städningen i skolan är att det känns att lovet är nära xP
Nån mer 'n jag som inte är ngt större fan av städning, jag har aldrig gillat att städa. När jag väl börjar städa, så efter bara nåra minuter så pallar jag inte mer och slutar. xD
Dessutom har jag så svårt för att slänga skräp och sådant som egentligen är helt onödigt. Men jag spapar det alltid, och tänker:  - Jo men detta kommer jag väl andvända nån gång..(vilket jag inte gör)
I sommar ska jag iaf städa iordning min garderob, slanga o skänka gammla kläder som aldrig andvänd. Sen finns ju allt smink som man sparar, smycken som inte andvänds :S hehe listan blir bara längre o längre...
Men nu på lovet är det viktigast att koppla av, vara med vänner och ha det skit härligt ^^

Imron ska vi grilla i en park, så jag msåte nog egentligen iväg o göra mat...
Wraps, med grönsaker o sånt XD

Hörs
Bomb Voyage //Kramar Becka <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0