Typ kul?!

Hej!
Har inte skrivit på typ tre dagar (skit!) haha! SKa lägga in lite videos som tydligen va uppskattat oxå! Hoppas ni haft de bra sen jag skrev sist! Själv va jag på landet och badade i Söndags! Kallt men är sjukt stolt att ja gjorde det! Mina kusiner va oxå där och vi hade kul. På dagen hade ja och becka vår "teater uppvisning" som gick åt...ja..men nu är vi iaf fria från de där! Bäst! Känner mig verkligen fri men det har vart kul och lärorikt oxå;) Bättre än en viss Volley..xD

Igår va jag i plugget soklart och det var vårshow bla! Alla (dom jag såg) var duktiga men jag tackar gud att inte ja var med haha! Vår grupp hade nog inte hållt måttet..
Vi började hur som helst måndagsmorgonen med matte. Vi fick till min stora glädje jobba ute med lite olika problem och övningar. Becka och jag satte oss på fotbollsplanen och löste båda problemen vi tog! (höhö^^) Efter matten hade vi svenska och då läste vi,på SO:N kollade vi vidare på filmen. Efter lunch hade vi franska och becka und ich fick spela in eftersom Fredrik va på vårshowen. Det gick bra...!
När vi kollat lite på showen som vi faktiskt fick tillåtelse att se på (efter inspelningarna) så var några från tjejjouren där och pratade om sex. Haha! Vi lärde oss mkt...xD
Idag hade vi en kul dag oxå (Tisdag) speciellt efter skolan när vi gick hem till emilia och bakade. Kakan skulle bli seg enligt receptet men den lixom gled ut som en platt gummiring...xD God var den faktiskt men tror inte den såg lika frestande ut..^^
SKa lägga upp lite videos och kanske bild nu! Vi ses!
//AW

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0