13/3-09

Idag är det ju som de flesta vet, Freddagen den 13:de. Olycksdagen!
Men ärligt talat, är det någon som har råkat ut för en okycka ida?! Inte jag i allfall, vad jag kan minnas =D
Jag tror att man tror att det ska hända något så mycket att man nästan inbillar sig något tillslut.

Men Idag fyllde ju Emilia år, och det var ju inte så olyckligt precis.
Hon fick en super fiiiin troja av hennes syrra, som hade skrivit ner en th-dikt med alla deras låtar på engelska.
Och en ny mobil!!! Hennes gammla tog tjugo minuter bara för att skicka en låt typ.
Dessutom hade den ju "världens bästa" minne oxå. ;)
Skolan har väl varit bra ida, och jag var uppe vid kl.18 ida och kollade på brorsans match.
Det var svinkallt ute, och jag hade hela garderoben på mig, känndes det som.
Men nu är jag inne i värmen.

Det som är så skönt att veta, är att det är helg i imorn, sov sött alla läsare. Kramar Becka <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0