18-03-09

Sitter och har tråkigt, har försökt göra matte. Men jag stöter hela tiden på alla svåra tal.
Men jag får väl fråga kjell imorn på matten.....

Dagen har väl flytit på som vanligt, men på musiken hade vi en vikarie ( en annan musiklärare) hon skulle hjälpa vår grupp med, trummor,piano,sång m.m
Hon lyssnade på låten 1 gång, och sedan visste hon hur de spelade allt, hon satte sig bara ner och spelade.
Snacka om att ha musiköra XD
Vi hade oxå gymmpa, och vi ska börja träna kondition och styrka.
Mina båda starkaste sidor!!!
Man skulle göra någon slags hinderbana, och jag tror jag klarade 2 varv utan att hoppa över något "hinder".... *stolt*

Efter skolan, gick jag och astrid för att hämta hennes granne. (som är 3...) Hos nån dagmamma.
Vi skulle passa henne i nån timme.
Det vi gjorde var, titta på marsvin ( kändes som en evighet.), lyssna på musik, och slutligen titta på film.
Skönheten och Odjuret. Men vi hann bara se början ;)
Men jag vet hur den slutar, så det gjorde mig inget. =P

Nu måste jag dra, ses.
Kramár Becka <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0